v46 Nibe in ut

Veckorapport 46

Startade veckan med att lägga in säljordrar på Swedbank Robur Ny Teknik.Innehavet har vandrat neråt och gått från +40% till runt +18%. Förvaltarna hoppar av och utflödena har redan innan det beslutet varit ganska stor. Jag tror på mer utflöden framåt.

Detta var inte den mest händelsefyllda veckan. 
Köpte mer Cimcoe Marine de verkar ha fått ordning på strulet som de haft under året, så nu inväntar vi rapporten. 
Jag kommer nog fylla på mer runt 9:- om tillfälle ges.

I torsdags köpte tog jag en swing i Nibe som rapporterade i fredags. Blev bra och det gav 622:- i vinst efter courtage. 

Jag och min sambo har en lång position i Nibe i våran sambo portfölj så jag följer företaget där.

Utdelningar v46

Investor 120 sek

Före källskatt
Mainstreet Capital                  28.13 sek
EPR properties                       32,46 sek
Omega healthcare investors   178,57 sek
REalty Income corp                49,71 sek

Köp 
150 st  Nibe
8 st Altria
100 st Cimcoe Marine

Sälj
150 st Nibe
Swedbank Robur Ny Teknik



Inga av mina affärer ska ses som rekommendationer eller råd. Gör eran egen analys och följ eran egen strategi och inte någon annans.



  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Oktober 2018

Mycket har hänt

November köp och kommande