v.44

Fredagen den 26 fick jag tilldelning i Stenocare.
400 aktier sköt till himlen och såldes i snitt till 27-29 DK.
Inköp 8,8 DK /st

Blev en riktigt fin vinst och ett trevlig slut på en riktigt skit månad.

AT&T tog en snabb sväng in i portföljen och åkte ut efter en vecka ungefär, Skulle tänkt igenom det köpte lite mer. Jag gillar inte skuldsättningen i AT&T just nu känns som en sjukt stor hög med pengar, efter köpet av Time Warner.

Tittar nu på
Abbvie
Colgate-Palmolive
Fortis
Brookfield Infrastructure partners
BWX Technologies
Lockheed Martin Corp
Nordea
Svolder
Beijer Ref

Möjligt att i morgon fredag innebär nått första köp i dessa.

Totalt i år så ser det ut så här:

Macdonalds , Altria, Coca-Cola och Realty Income har gjort sitt med riktigt fin avkastning under oktober.
Utdelningar hittills i år:

Målet 2018 är 5000:- i utdelningar, vilket det förmodligen kommer bli under mitten på december.

Inget jag skriver ska tas som någon rekommendation eller rådgivning. Gör era egna efterforskningar Jag skriver endast ner mitt innehav och sparande som en sorts dagbok.

MVH

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Oktober 2018

Mycket har hänt

November köp och kommande